سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمایی ساده درباره ی مینی ایمپلنت ها

راهنمایی ساده درباره ی مینی ایمپلنت ها

مقایسه دقیق مینی ایمپلنت ها ، و  دیگر ایمپلنت های دندانی

  • آیا دندان خود را از دست داده‌اید اما برای ترمیم های مرسوم که ممکن است شامل جراحی تهاجمی و یا فرآیندی پرهزینه باشد، آمادگی ندارید؟ ?
  • آیا دندان مصنوعی شما شل می شود و باعث ناراحتی شما می شود؟
  • آیا نگران از جا افتادن دندان مصنوعی خود هستید و احساس خجالت می کنید؟ ?
  • آیا بخاطر دندان از دست رفته ی خود، در غذا خوردن یا صحبت کردن به مشکل برمی خورید؟
  • ?آیا می خواهید لبخندتان به زیبایی سابقش برگردد؟ یا حتی بهتر شود؟

اگر اینطور است و قصد یا توان رسیدن به خواسته های خود با استفاده از درمان های مرسوم تر را ندارید.  شاید بد نباشد که مینی ایمپلنت ها را، که برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته طراحی شده اند امتحان کنید.?

استفاده از مینی ایمپلنت های دندانی، روش جدیدی است  که برای رفع کاستی‌ها و مشکلات ایمپلنت های مرسوم و قدیمی تر طراحی شده‌ است. این روش درد کمتری داشته، و از میزان تهاجم کمتری برخوردار است، و پیوند استخوان و جراحی های چندگانه را در بر نمیگیرد. این ایمپلنت ها فضای کمتری را اشغال کرده و برای جایگزینی دندان‌های کوچک‌تر مانند دندان های پیش و آسیای کوچک استفاده می شوند، و حتی نسبت به دیگر ایمپلنت ها ارزان ‌ترند. ?

مینی ایمپلنت ها می‌توانند با کم‌ترین درد، که با داروهای بدون نسخه قابل تحمل است در یک یا دو روز انجام شوند.

البته، باید توجه کرد که گاهی اوقات فضای موجود در دهان شما به قدری کوچک است که تنها راه درمان استفاده از یک مینی ایمپلنت خواهد بود. ?

دندان‌پزشک شما همواره می‌تواند بهترین روش را با توجه به شرایط شما پیشنهاد کند. ?

?اگر دندان‌های شما آسیب‌دیده و یا نیازمند تعویض هستند، بسته به شدت آسیب به دهان، شکل و اندازه و نوع دندان‌ آسیب دیده، انتخاب‌های مختلفی خواهید داشت. ?

مینی ایمپلنت های دندانی می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای شما باشند. ?

آن‌ها با اینکه ساختاری مشابه با ایمپلنت های معمولی دارند، اما از نظر اندازه کوچک‌ هستند و در عین حال از درد کمتری برخوردارند و  عملیات نصبشان به تهاجم کمتری نیاز دارد. ?

این ایمپلنت ها همچنین به جای دندان‌های پیش و آسیای کوچک و یا برای افرادی که دارای دندان ها و دهان کوچکتری هستند، به کار می‌روند. ?

شاید تعیین اینکه کدام نوع ایمپلنت یا روش برای شرایط شما مناسب است، کمی گیج‌کننده باشد. ?

اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اید و به دنبال یک راه‌حل بلند مدت هستید، اولین قدم شما باید تماس با دندان‌پزشک، و بررسی مزیت ها و مضرات هر انتخاب باشد. ?

برای مطالعه ادامه مقاله مینی ایمپلنت به سایت مرکز ایمپلنت مراجعه کنید.